Benelli 502 C
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Model 502 C to ekscentryczny Urban Cruiser: muskularna sylwetka, wysoka kierownica, wysunięte do przodu podnóżki i wyglądające na pojedyncze siedzenie. Do tego krótka lampa LED i wysunięte tylne koło. Pod długim i szerokim zbiornikiem imponująca kratownica przestrzennej ramy a niżej sprawdzone źródło napędu czyli dwucylindrowa chłodzona cieczą pięćsetka Benelli zapewniająca świetne osiągi.
Agresywna linia, ekstrawagancki duch – kombinacja silnej osobowości i ponadczasowego designu.
502 C jest tak silnym środkiem wyrazu, że ty możesz już tylko się zrelaksować.
SILNIK
502 C napędza sprawdzona pięćsetka Benelli o dwóch chłodzonych cieczą cylindrach. W głowicy pracują dwa wałki rozrządu sterujące w sumie ośmioma zaworami. Za brak skuteczne niwelowanie wibracji odpowiada wałek balansera. 47,6 KM przy 8500 obr/min i 45 Nm przy 5000 obr/min. Każdy cylinder obsługuje oddzielna przepustnica i oddzielny wtryskiwacz. 6 biegów i mokre sprzęgło. Taki generator mocy to dużo więcej niż da się wykorzystać w mieście.
KOŁA I HAMULCE
Odlewane siedemnastocalowe obręcze a na nich z przodu opona w rozmiarze 120/70 a z tyłu 160/60. W przednim kole dwie tarcze o średnicy 260 mm a na nich czterotłoczkowe zaciski. Z tyłu jedna tarcza 240 mm i jednotłoczkowy zacisk. Za kontrolę poślizgu podczas hamowania odpowiada dwukanałowy system ABS.
ZBIORNIK PALIWA
Szeroki z przodu i wysmuklony ku tyłowi bak wkomponowano w obrys kratownicowej ramy. Mieści się w nim 21 litrów benzyny, co wystarcza na pokonanie niemal pięciuset kilometrów!
PEŁNI CYFROWE WSKAŹNIKI
Otoczony kontrolkami cyfrowy wyświetlacz w sposób czytelny dostarcza kierowcy ośmiu informacji o stanie maszyny.
Dane techniczne
Pojemność silnika | 500 cm3 |
Rodzaj silnika: | 4-suw, dwa cylindry |
Moc silnika | 35 kW (47,6 KM) przy 8500 obr/min |
Maks. moment obrotowy | 46 Nm przy 6000 obr/min |
Typ chłodzenia | Ciecz |
Zasilanie | Wtrysk paliwa |
Skrzynia biegów | Manualna 6-biegowa |
Przeniesienie napędu | Łańcuch |
Rozruch | Elektryczny |
Rama | Kratownicowa, spawana z rur i płyt stalowych |
Przednie zawieszenie | Amortyzatory typu upside-down Ø 41 mm; skok zawieszenia 135 mm |
Tylne zawieszenie | Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego; skok zawieszenia 50 mm |
Hamulec przód | Dwie tarcze hamulcowe 280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS-em |
Hamulec tył | Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym |
Opona przód | 120/70 - ZR17 M/C 58W |
Opona tył | 160/60 - ZR17 M/C 69W |
Waga pojazdu gotowego do jazdy | 220 kg |
Wysokość siedziska | 770 mm |
Rozstaw osi | 1580 mm |
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2240 / 950 / 1150 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 21,5 l |
Rodzaj paliwa | E5, E10 |
Norma spalin | Euro 5 |