Aktualna oferta

Sprawdź pojazdy dostępne od ręki, promocje i wyprzedaże:

Sprawdź aktualną ofertę

Benelli TRK 502

Cena: 26 990,00 zł

Cena regularna:

26990.00


ilość szt.

towar niedostępny

* - Pole wymagane
Producent: Benelli
Kod produktu: 20DD-10502

Opis

TRK 502 z iksem czy bez iksa? Oba modele zaliczają się do klasy „adventure”. O ile 502 X jest bardziej „explorerem” to model 502 (bez iksa) jest bardziej szosowym podróżnikiem z angielska zwany „tourerem”. Wybór zatem sprowadza się do pytania w jakich warunkach będziemy wykorzystywać motocykl. Jeśli na dobrych i utwardzonych drogach i autostradach to TRK 502 będzie bardziej dopasowanym wariantem. W dodatku aluminiowe obręcze kół z szosowym ogumieniem i mniejsze o dwa cale przednie koło w trasie zapewniają precyzyjne prowadzenie a w mieście plepszą manewrowość.

TRK 502 posiada identyczne z modelem 502 X źródło napędu. To doskonały i sprawdzony dwucylindrowy silnik o pojemności 500 cm3. Dwa cylindry, cztery zawory i dwa wałki rozrządu (DOHC). Wibracje silnika niweluje skutecznie wałek wyrównoważający. Wysoki stopień sprężania oznacza wysoką sprawność silnika. Zaprojektowana we Włoszech pięćsetka rozwija 48 KM i 46 Nm. W połączeniu z sześciobiegową przekładnią zapewnia motocyklowi nieprzeciętną dynamikę!

Strukturę nośną TRK 502 oparto na przestrzennej ramie kratownicowej zapewniającej bardzo dużą sztywność. Przednie koło ujmuje widelec teleskopowy typu „upside down” o rurach nośnych średnicy 50 mm i skoku 140 mm. Z tyłu pracuje dwuramienny wahacz wleczony wsparty na pojedynczym, centralnym elemencie resorująco-tłumiącym o regulowanej sile tłumienia i napięciu sprężyny. Oba zawieszenia zapewniają doskonałe prowadzenie kół i skutecznie izolują resztę motocykla od nierówności drogi.

Nad pracą trzech zacisków układu hamulcowego czuwa system ABS. Dwa dwutłoczkowe zaciski współpracują z dwiema tarczami o średnicy 320 mm umieszczonymi przy przednim kole. Z tyłu pracuje jedna tarcza o średnicy 260 mm. Siłę hamowania z łatwością dozuje się bardzo precyzyjnie.

Koła już „tradycyjnie” w TRK bez iksa są odlewane z lekkich stopów. Zarówno z przodu jak i z tyłu zastosowano obręcze o średnicy 17 cali.

Za sterami TRK 502 poczujemy się bezpiecznie i pewnie na autostradzie i w mieście. Składa się na to sztywność struktury nośnej, precyzja pracy zawieszeń, wydajny silnik, skuteczne hamulce i nieprzeciętnie wygodna pozycja za kierownicą.

Dane techniczne

Pojemność silnika 500 cm3
Rodzaj silnika: 4-suw, dwa cylindry
Moc silnika 35 kW (47,6 KM) przy 8500 obr/min
Maks. moment obrotowy 46 Nm przy 6000 obr/min
Typ chłodzenia Ciecz
Zasilanie Wtrysk paliwa
Skrzynia biegów Manualna 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch
Rozruch Elektryczny
Rama Kratownicowa, spawana z rur i płyt stalowych
Przednie zawieszenie Amortyzatory typu upside-down Ø 50mm; skok zawieszenia 135 mm
Tylne zawieszenie Centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny, skok zawieszenia 45 mm
Hamulec przód Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, ABS
Hamulec tył Jedna tarcza hamulcowa 260 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS
Opona przód 120/70-ZR17
Opona tył 160/60 - ZR17
Masa własna 210 kg
Waga pojazdu gotowego do jazdy 235 kg
Wysokość siedziska 835 mm
Rozstaw osi 1505 mm
Wymiary (dł./szer./wys.) 2200 / 915 / 1450 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20,0 l
Rodzaj paliwa E5, E10
Norma spalin Euro 5
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl