Aktualna oferta

Sprawdź pojazdy dostępne od ręki, promocje i wyprzedaże:

Sprawdź aktualną ofertę

Benelli Leoncino 800 Trail

Cena: 36 990,00 zł 36990.00


ilość szt.

towar niedostępny

* - Pole wymagane
Producent: Benelli
Kod produktu: 4D9B-LE800TR

Opis

Leoncino 800 Trail od wersji drogowej, czyli Lenocino 800, odróżnia wysoko poprowadzony wydech, większy o 10 mm skok obu zawieszeń, większa o 18 mm wysokość siedzenia, która w tym modelu wynosi 818 mm i szprychowane obręcze kół.

Włoscy styliści zrobili tu świetną robotę. W zasadzie o stylistyce wystarczy napisać „włoscy styliści” i na tym zakończyć.

Silnik jest sprawdzoną konstrukcją, identyczną dla obu wersji Leoncino 800. Jest to rzędowa krótkoskokowa dwójka o czopach wału przestawionych o 90 stopni. Przy czym średnica cylindra wynosi aż 88 mm przy skoku tłoka jedynie 62 mm. Stopień sprężania 11,5, a więc silnik dość wysilony.

Maksymalna moc 76 KM rozwijana jest przy 9 000 obr./min. Moment wynoszący 67 Nm osiągany jest przy 6500 obr./min. Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się przy 11 000 obr./min! Masy zamachowe wału korbowego są bardzo niewielkie.

Z przodu wałek wyrównoważający, a w części tylnej smarowana w jednym obiegu sześciostopniowa skrzynia i napędzane kołami zębatymi sprzęgło. Wał korbowy posadzony jest w łożyskach ślizgowych (na panewkach) , co umożliwia poziomy podział kadłuba silnika.

Drobno zestopniowana sześciostopniowa skrzynia i wyraźnie działający bębenkowy mechanizm zmieniacza zapewniają ostrą zabawę.
Rama Leo 800 Trail przypomina konstrukcję mostu. Masywna, przestrzenna kratownica biegnie po samym brzegu wzdłuż obrysu zbiornika paliwa w przedniej części łącząc się w główce ramy a w tylnej w dwóch masywnych odkówkach w których umieszczono oś tylnego wahacza.

Z przodu „widelec” upside-down o średnicy rur nośnych 50 mm. Z tyłu wahacz wsparty na pojedynczym, przesuniętym w prawą stronę amortyzatorze o pełnej regulacji.
W Leoncino 800 zakres dostępnej mocy znacznie wykracza poza zakres odwagi wielu motocyklistów.

Dane techniczne

Pojemność silnika 754 cm3
Rodzaj silnika: 4-suw, dwa cylindry
Moc silnika 56 kW (76 KM) przy 8500 obr./min
Maks. moment obrotowy 67 Nm przy 6500 obr./min
Typ chłodzenia Ciecz
Zasilanie Wtrysk paliwa
Skrzynia biegów Manualna 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch
Rozruch Elektryczny
Rama Spawana z rur i płyt stalowych
Przednie zawieszenie Upside-down Ø 50mm, skok zawieszenia 140 mm
Tylne zawieszenie Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumieniem odbicia; skok zawieszenia 50 mm (skok tylnego koła 140 mm)
Hamulec przód Podwójna półpływająca tarcza 320 mm z radialnym zaciskiem czterotłoczkowym i ABS
Hamulec tył Tarcza ø 260 mm z zaciskiem dwutłoczkowym i ABS
Opona przód 120/70 R 19 M/C 60V
Opona tył 17” x MT4.25” DOT – D
Waga pojazdu gotowego do jazdy 234 kg
Wysokość siedziska 834 mm
Rozstaw osi 1480 mm
Wymiary (dł./szer./wys.) 2200 / 870 / 1210 mm
Pojemność zbiornika paliwa 15 l
Rodzaj paliwa E5, E10
Norma spalin Euro 5
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl