Benelli TRK 702 X
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Do klasy „adventure” zaliczają się motocykle sprawne w terenie i wygodne na długich trasach. Te trudne do pogodzenia warunki wymagają od konstruktorów doświadczenia i doskonałej znajomości wielu zagadnień. Konstruktorzy we włoskim biurze Benelli w Pesaro wiedzą jak to zrobić.
Klasa motocykli „adventure” cieszy się rosnącą popularnością wśród motocyklistów. W gamie Benelli reprezentują ja modele TRK. Niedawno do tej rodziny dołączył 702 X. Jego struktura nośna bazuje koncepcyjnie na mniejszym modelu 502. Posiada on największy oferowany w Europie silnik z całej rodziny TRK o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 70 Nm. Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 X jest bardzo szybką i poręczną maszyną. Bez wątpienia jest wygodny w trasie i sprawny w umiarkowanym terenie. Idealnie nadaje się na dalekie wyprawy po gruntowych drogach i do szybkich przejazdów po gładkich autostradach. Najmocniejszy w gamie TRK silnik jest tutaj ważnym atutem. Taka kombinacja pozwala zasmakować prawdziwej przygody podczas dalekich wypraw. Jest to też najlepszy sprawdzian zarówno dla maszyny jak i człowieka.
Niezawodny TRK 702 X pozwoli delektować się wyprawą oraz wygodnie i w skupieniu pokonywać trudy dalekiej drogi.
Silnik
Jest to zupełnie nowy zespół napędowy w gamie Benelli. Zawiera cały zestaw najnowocześniejszych rozwiązań: krótki skok tłoka, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, wysoki stopień sprężania i chłodzenie cieczą.
Podwozie
Kratownicowa bardzo sztywna rama przestrzenna, wahacz z pojedynczym elementem resorująco – tłumiącym z tyłu i teleskopy upside-down o rurach nośnych średnicy 50 mm z przodu. Do tego odpowiednio duży skok obu zawieszeń: 173 mm z tyłu i 140 mm z przodu.
TRK 702 X stoi na oponach Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 z tyłu i 110/80 z przodu. Tyla obręcz ma średnicę 17 cali. Większa o dwa cale od tylnej przednia obręcz ułatwia poruszanie się w terenie.
Hamulce
W przednim kole dwie tarcze o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski. Z tyłu tarcza o średnicy 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Nad efektywnością hamowania czuwa układ ABS.
Za kierownicą
Za sterami TRK 702 X czujemy się bardzo bezpiecznie. Szeroki i wysoki zbiornik paliwa, wygodna, szeroka i wysoka kierownica, ergonomiczne siedzenie. W kokpicie pięciocalowy kolorowy wyświetlacz TFT a na wprost przed nami duża owiewka chroniąca skutecznie przed wiatrem kierowcę i pasażera.
Dane techniczne
Pojemność silnika | 698 cm3 |
Rodzaj silnika: | 4-suw, dwa cylindry |
Moc silnika | 51.5 kW (70 KM) przy 8000 obr./min |
Maks. moment obrotowy | 70 Nm przy 6000 obr./min |
Typ chłodzenia | Ciecz |
Zasilanie | Wtrysk paliwa |
Skrzynia biegów | Manualna 6-biegowa |
Przeniesienie napędu | Łańcuch |
Rozruch | Elektryczny |
Rama | Spawana z rur i płyt stalowych |
Przednie zawieszenie | Upside-down Ø50mm, skok zawieszenia 140 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumieniem odbicia; skok zawieszenia 50mm ( 173 mm skoku tylnego koła) |
Hamulec przód | Dwie tarcze Ø320mm i ABS |
Hamulec tył | Tarcza Ø260 mm i ABS |
Opona przód | 110/80R19 |
Opona tył | 150/70R17 |
Masa własna | 215 kg |
Waga pojazdu gotowego do jazdy | 232 kg |
Wysokość siedziska | 835 mm |
Rozstaw osi | 1505 mm |
Wymiary (dł./szer./wys.) | 2220 / 925 / 1420mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 20 l |
Rodzaj paliwa | E5, E10 |
Norma spalin | Euro 5 |