Aktualna oferta

Sprawdź pojazdy dostępne od ręki, promocje i wyprzedaże:

Sprawdź aktualną ofertę

Benelli TRK 702 X

Cena: 34 990,00 zł

Cena regularna:

34990.00


ilość szt.

towar niedostępny

* - Pole wymagane
Producent: Benelli
Kod produktu: 4D9B-742FX

Opis

Do klasy „adventure” zaliczają się motocykle sprawne w terenie i wygodne na długich trasach. Te trudne do pogodzenia warunki wymagają od konstruktorów doświadczenia i doskonałej znajomości wielu zagadnień. Konstruktorzy we włoskim biurze Benelli w Pesaro wiedzą jak to zrobić.
Klasa motocykli „adventure” cieszy się rosnącą popularnością wśród motocyklistów. W gamie Benelli reprezentują ja modele TRK. Niedawno do tej rodziny dołączył 702 X. Jego struktura nośna bazuje koncepcyjnie na mniejszym modelu 502. Posiada on największy oferowany w Europie silnik z całej rodziny TRK o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 70 Nm. Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 X jest bardzo szybką i poręczną maszyną. Bez wątpienia jest wygodny w trasie i sprawny w umiarkowanym terenie. Idealnie nadaje się na dalekie wyprawy po gruntowych drogach i do szybkich przejazdów po gładkich autostradach. Najmocniejszy w gamie TRK silnik jest tutaj ważnym atutem. Taka kombinacja pozwala zasmakować prawdziwej przygody podczas dalekich wypraw. Jest to też najlepszy sprawdzian zarówno dla maszyny jak i człowieka.
Niezawodny TRK 702 X pozwoli delektować się wyprawą oraz wygodnie i w skupieniu pokonywać trudy dalekiej drogi.

Silnik
Jest to zupełnie nowy zespół napędowy w gamie Benelli. Zawiera cały zestaw najnowocześniejszych rozwiązań: krótki skok tłoka, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, wysoki stopień sprężania i chłodzenie cieczą.

Podwozie
Kratownicowa bardzo sztywna rama przestrzenna, wahacz z pojedynczym elementem resorująco – tłumiącym z tyłu i teleskopy upside-down o rurach nośnych średnicy 50 mm z przodu. Do tego odpowiednio duży skok obu zawieszeń: 173 mm z tyłu i 140 mm z przodu.
TRK 702 X stoi na oponach Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 z tyłu i 110/80 z przodu. Tyla obręcz ma średnicę 17 cali. Większa o dwa cale od tylnej przednia obręcz ułatwia poruszanie się w terenie.

Hamulce
W przednim kole dwie tarcze o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski. Z tyłu tarcza o średnicy 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Nad efektywnością hamowania czuwa układ ABS.

Za kierownicą
Za sterami TRK 702 X czujemy się bardzo bezpiecznie. Szeroki i wysoki zbiornik paliwa, wygodna, szeroka i wysoka kierownica, ergonomiczne siedzenie. W kokpicie pięciocalowy kolorowy wyświetlacz TFT a na wprost przed nami duża owiewka chroniąca skutecznie przed wiatrem kierowcę i pasażera.

Dane techniczne

Pojemność silnika 698 cm3
Rodzaj silnika: 4-suw, dwa cylindry
Moc silnika 51.5 kW (70 KM) przy 8000 obr./min
Maks. moment obrotowy 70 Nm przy 6000 obr./min
Typ chłodzenia Ciecz
Zasilanie Wtrysk paliwa
Skrzynia biegów Manualna 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch
Rozruch Elektryczny
Rama Spawana z rur i płyt stalowych
Przednie zawieszenie Upside-down Ø50mm, skok zawieszenia 140 mm
Tylne zawieszenie Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumieniem odbicia; skok zawieszenia 50mm ( 173 mm skoku tylnego koła)
Hamulec przód Dwie tarcze Ø320mm i ABS
Hamulec tył Tarcza Ø260 mm i ABS
Opona przód 110/80R19
Opona tył 150/70R17
Masa własna 215 kg
Waga pojazdu gotowego do jazdy 232 kg
Wysokość siedziska 835 mm
Rozstaw osi 1505 mm
Wymiary (dł./szer./wys.) 2220 / 925 / 1420mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
Rodzaj paliwa E5, E10
Norma spalin Euro 5
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl